preloader

Mercedes Sprinter

Wygłuszenie do Mercedesa Sprintera z napędem 4x4. 

Zakres prac obejmuje:

  • Etap 1 - wygłuszenie pojazdu matą alubutylową 
  • Etap 2 - wygłuszenie pianką kauczukową 
  • Etap 3 - ocieplenie pianką kauczukową z matą aluminiową 

Etap 1.

W pierwszym etapie prezentujemy materiał dotyczący wygłuszenia pojazdu z użyciem maty firmy Bitmat.pl. Sporym zaskoczeniem dla nas i klienta przy rozbieraniu wnętrza okazała się drewniana konstrukcja, która znajdowała się w środku pod plastikami. Konstrukcja w prezentowanej formie pozostanie ponieważ do niej mocowane są plastikowe elementy wnętrza. Ponadto samochód posiadał we wnękach styrodur klejony na sylikon. Doszło nam ponadplanowo sporo pracy i czyszczenia. Do tego etapu pracy rozebraliśmy całe wnętrze bez przedniego kokpitu zgodnie z ustaleniami z klientem.

Etap 2. 

Dodatkowa warstwa wygłuszającą ocieplającą wnętrze pojazdu. Zastosowana pianka kauczukowa ma grubość 32mm i jest z palety produktów firmy Bitmat.pl. Pokryte nią zostały wszystkie ściany i dach pojazdu.

Etap 3.

Ocieplenie pianką kauczukową z matą aluminiową w Mercedesie Sprinterze. Ostatni 3 etap zamykający prace wyklejania warstw izolacji. 

Po każdym etapie pracy samochód stawał się coraz cichszy. Nie słychać charakterystycznego dźwięku blachy przy zamykaniu drzwi przesuwnych. Obecnie dźwięk jest "tępy" i w ogóle nie zwracamy na niego uwagi. Wnętrze "trzyma" temperaturę znacznie dłużej co znacząco wpłynie na ogrzewanie pojazdu. Przełoży się to m.in.: na oszczędność energii, zużycie paliwa przez ogrzewanie postojowe. Jest ciszej. Nas nie słychać i dźwięki z zewnętrz nam nie przeszkadzają, a to ważne jeśli lubimy spać w ciszy.

 

Ciekawostka:

Samochód był wcześniej ocieplony (za wielką wodą) styrodurem klejonym na sylikon w Różową Panterę!